Prijswinnaars, waaronder de top 3 verkopers, met KoKo
Prijswinnaars, waaronder de top 3 verkopers, met KoKo (Foto: PR KVZ)

KVZ-mascotte KoKo deelt prijzen Clubactie uit

Korfbalvereniging KVZ doet mee met de Grote Clubactie. Met de opbrengst van bijna € 3200 kan de club leuke extra dingen doen.

Vooral voor de jeugd, want die hebben dat na het verkopen van zoveel loten zeker verdiend. Maar liefst 37 jeugdleden gingen langs de deuren om Clubactie loten te verkopen.

De KVZ-mascotte KoKo deelde zaterdag in de Hanzehal, voor de wedstrijd van KVZ 1, aan de 24 verkopers die meer dan 10 loten hebben verkocht de prijzen uit die in het vooruitzicht waren gesteld.

Met dank aan sponsor HouxSport werden er door KoKo-cadeaubonnen uitgereikt, die bij de betreffende sportzaak te besteden zijn. Er waren negen jeugdverkopers die tussen de 10 en 20 loten hebben verkocht en 12 die tussen de 20 en 50 loten hebben verkocht. Helaas konden ze niet allemaal aanwezig zijn. De top 3 beste verkopers werd extra in het zonnetje gezet. De nummer 3, Nikki, verkocht 53 loten. Er was een extra applaus van de volle tribune voor de twee winnaars die meer dan 100 loten verkochten. Zowel Arjando, die 112 loten heeft verkocht, als Thijs, die zelfs tot 127 loten kwam, kregen van KoKo de hoofdprijs uitgereikt. KVZ is trots op deze toppers, die niet te stoppen waren en langs de deuren bleven gaan voor de club.

De opbrengst van bijna € 3200 is niet alleen te danken aan de fanatieke jeugdverkopers van KVZ, maar ook aan de verkoop van Superloten. Teams, commissies, sponsoren en zelfs een broer-zus-korfbal-duo kochten samen in totaal 10 Superloten, die elk de waarde hebben van 50 loten.

Na de feestelijke prijsuitreiking speelde KVZ 1 de thuiswedstrijd tegen Devinco, een echte regionale korfbalkraker dus. Na een zwakke eerste helft ging KVZ met een 5-12 achterstand de rust in. In de tweede helft kwam de thuisploeg knap terug tot 14-14, maar Devinco scoorde in de laatste minuut toch het winnende doelpunt.

Meer berichten